طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بنیاد شهید مطهری

نام پروژه: بنیاد شهید مطهری سال اجرا: ۱۳۹۱ مدت زمان اجرا: ۴۵ روز کاری حجم پروژه: ۱۰۰۰ متر مربع

دکوراسیون اداری بنیاد شهید مطهری نمونه ای چشم نواز از طراحی داخلی است که متناسب با کاربری این مجموعه انجام شده است. تیم طراحی متشکل از طراح داخلی، معمار و گروه اجرایی طراحی دکوراسیون اداری این بنیاد را بر عهده گرفته است. طراحی بهینه دکوراسیون اداری موجب بهره وری بیشتر کارکنان شده و بر روحیه همکاری تاثیرگذار است. خاص بودن طراحی بنیاد شهید مطهری به دلیل استفاده از متریال با کیفیت و ایده های ابتکاری در طراحی تجهیزات است.

پروژه طراحی دکوراسیون اداری بنیاد شهید مطهری

طراحی و تجهیز دکوراسیون اداری سالن کنفرانس بنیاد شهید مطهری در سال ۱۳۸۶ اجرا شده و از نمونه های طراحی مدرن با ویژگی های ابتکاری است. تجهیز مبلمان اداری از مهم ترین بخش های این پروزه است که برای همه بخش ها از رنگ قهوه ای با تناژ تیره و روشن کار شده است. ست مبلمان چرمی اتاق مدیریت هماهنگی کامل با دیوارپوش چوبی اتاق داشته و فضای حاکم بر اتاق را تحت تاثیر قرار داده است.

نورپردازی دکوراسیون اداری بنیاد شهید مطهری

با توجه به رنگ قالب پروژه که طیف رنگ چوب و قهوه ای انتخاب شده، نورپردازی اهمیت بیشتری پیدا می کند. استفاده از نور طبیعی روز برای نورپردازی و  دکوراسیون اداری بنیاد شهید مطهری شیوه ای خلاقانه است که توسط پنجره های بزرگ ایجاد شده است. بر خلاف طراحی های معمول از پرده های پارچه ای برای پنجره ها در نظر گرفته شده. نورپردازی نقطه ای سقف مکمل نوری برای نقاط حساس تر است. در پروژه طراحی بنیاد شهید مطهری از لوسترهای سقفق و نور مرکزی در سقف استفاده نشده است.

رنگ دیوارهای در طراحی دکوراسیون اداری

ویژگی بارز دکوراسیون اداری بنیاد شهید مطهری استفاده از رنگ قهوه ای تیره برای دیوارهای داخلی است. در سالن کنفرانس، اتاق مدیریت، فضای عمومی و دیگر بخش ها دیوارها با طرح چوب کار شده و به صورت یک دست شکیل طراحی شده است.

اشتراک این مطلب