طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پژوهشکده امام خمینی

نام پروژه: پژوهشکده امام خمینی سال اجرا: ۱۳۹۵ مدت زمان اجرا: ۲۷ روز کاری حجم پروژه: ۱۶۰۰ متر مربع

طراحی  و  اجـرای دکـوراسیون داخـلی  (سالن کنفرانس و آمفی تئاتر) پژوهشـکده امـام خمـینی که در فضای بیش از ۳۰۰۰ متـرمربع و در سال ۹۱ انجـام شده است

مشخصات طراحی دکوراسیون داخلی پژوهشکده امام خمینی پـروژه طراحی  پژوهشکده  امـام خمـینی در سال ۱۳۹۱  و در فضتایی بیـش  از ۳۰۰۰ متـر مربع کار شده  است. یک تیم حرفه ای متشـکل  از طراحـان نخـبه به صورت شبانه روزی،روی این پروژه کارکرده اند که حاصل آن اجرای بی نـقص سالن کنفرانس و بخش آمفی تئـاتر آن است.در پروژه طـراحی سالن کنفـرانس و آمـفی تئـاتر از بهترین متریال جـهت  اسـتحـکام و زیبایی  استفاده شده  اسـت.ورقهـای ام دی اف با ضخامت مـتفاوت و قالب فلزی برای چهارچوب ها، اصلی ترین عناصر در پارتیشن بندی و اجرای طـراحی هستند.

رنگبندی پروژه طراحی پژوهشکده امام خمینی

استفاده از پارتیشن بندی و سازه های ام دی اف و قالب فلزی برای استحکام بیشتر، از مشخصات بارز این طراحی است. رنگ قالب سالن کنفرانس از طیف رنگی قهوه ای سیـر و روشن انتخـاب شده که در ترکیب با رنگ های خنـثی ( خاکستری و خـاکی ) جـلوه بصری خیره کننده ای ایجاد کرده است. در مـیز بزرگ سالن کنفرانس به همراه صنـدلیها همگی از همین طیـف رنگی اصلی کمک گرفته شده است.جهت جایگذاری سیستم های صوتی و عبور سیم برق در پارتیشن، تمهیدات لازم انجام شده و فضـای مناسب پیش بینی و ایجاد شده است.

سالن آمفی تئاتر

سالن آمفی تئاتر نیز از تناژ رنگی قهوه ای کار شده که شامل پارتیشن جایـگاه و سن نیز می شود.طراحی پژوهشکده امام خمینی به عنوان یک مکان علمی و دانشگاهی با ویژگی های اختصاصی همراه بوده و استفاده هوشمندانه از رنگ سبز در صـندلیها تضاد خوبی با رنگ قهوه ای روشن  و رنگ کرم بخش چوبی ایجاد کرده است.شرکت  “پایا”طراح و مجری دکوراسیون داخلی، از تکنیک های طراحی و تجـهیزات روز دنـیا برای طراحی، اجرا و بهره برداری از این پروژه بهره گرفته است.

اشتراک این مطلب